Skrajutė, su kuria pasieksite rezultatą

Pirmasis uždavinys yra būti pastebėtam. Svarbu, kad skrajutė turėtų vieną išsiskiriantį akcentą ar frazę, kad pritrauktų žmogų. Tai turi būti detalė, kuri priverstų žmones galvoti, „kokia gi šio lapelio žinutė?“, „ką man šie nori pasakyti?“. Žmogus turi pakankamai susidomėti, kad sustotų, paimtų ir perskaitytų.

Gyvename laikais, kai dėl mūsų dėmesio nuolat kovoja daugybė prekinių ženklų. Todėl jei norite, pasiekti rezultatą – turite provokuoti žmones. Taigi, žmogus jau pačiupo jūsų skrajutę. Laikas jį užkabinti. Jūs nepriversite žmogaus galvoti, kad be jūsų prekės ar be kokteilio studentų vakarėlyje jo gyvenimas nebus toks gražus, koks galėtų būti, tačiau jūs turite to siekti. Sakykite tai, ką jūsų tikslinė auditorija nori išgirsti ir nepamirškite, kad šis etapas yra pats svarbiausias. Net laikydamas skrajutę savo rankoje žmogus gali labai greitai prarasti susidomėjimą ir ją išmesti į artimiausią šiukšliadėžę. Todėl informacija skrajutėje turi būti trumpa ir „lengvai virškinama“, nes žmonės mėgsta paprastus sakinius ir lengvai įsimenamas frazes.

Skrajutės

Jei būsimas klientas jau susidomėjo, turite pateikti nurodymus, ką jam toliau daryti. Nesvarbu, kad jūsų prekė geriausia, kad jūsų vakarėlis pats linksmiausias. Jis turi sužinoti, kur jam eiti, kokiu telefonu skambinti.. Pasirūpinkite, kad ta aktuali informacija būtų lengvai surandama.

Vienos didžiausių reklamos agentūrų įkūrėjas D. Ogilvis yra pasakęs „Niekuomet nekurkite tokios reklamos, kurios nenorėtumėte parodyti savo šeimai“. Taigi, parodykite naujosios skrajutės maketą šeimai, kolektyvui, draugams ir stebėkite jų reakcijas. Nuo jų sprendimo priklausys ar spaustuvė šiandien gaus užsakymą.

Paskutinis ir svarbiausias patarimas – saugoti savo skrajutę. Kas iš to, kad pagaminsite puikią, dėmesį atkreipiančią ir užkabinančią skrajutę, jei žmonės gatvėje jas gaus sulamdytas ir išterliotas. Turite pasirūpinti, kad jos būtų pagamintos iš kokybiško popieriaus ir kad darbuotojai, kurie jas dalins elgtųsi su jomis pagarbiai.